fantasie incrediletters


>> download <<

>> download <<

4 opmerkingen:

  1. Thank you for freebies. Link on your post was added to Lori's freebie list

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you! Your blog post will be advertised on the CraftCrave Layout Freebie search engine today (look for timestamp: [24 Jan 02:00pm GMT]).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 8 post on Jan. 24, 2010. Thanks again.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Carla.
    Ik had vanmiddag Els (uit Tilburg) aan de telefoon en zij vertelde over jouw blogspot.
    Ik dacht, ik ga gelijk even kijken bij jè.
    Vindt je blogtitel ook zo leuk !
    Frubsels ! :-)
    Lijkt wel wat op mijn Freubel !
    Als 't goed is heeft Els jou ook die link doorgestuurd van mijn grabbelton.
    Blijft een secret tussen ons Oké. Maar snuffel er maar eens in rond. Je komt vanalles tegen wat je misschien kunt gebruiken.
    *******
    Leuk hoekje heb je hier gecreerd en Els had helemaal gelijk. Wat een mooie dingen maak je !
    ******
    Groetjes uit Brabant. Rian

    BeantwoordenVerwijderen